GenG WusHa SetiA

Sunday 15 July 2012

WAKTU KECIK RAKAN, BILA BESAQ KAWAN

Aku dulu masuk sekolah waktu darjah satu * Sekolah Kebangsaan Permatang Bertam*. Tapi aku dah pandai dah baca waktu tu sebab aku pergi Tadika Amal (6 tahun) n Madrasah Atizibiah Addinah Al Islamiah (5 tahun). Waktu ni lah, aku diasah tonjolkan bakat since my parents kenal satu cikgu nie waktu g haji sekali..dedicated to Cikgu Norma. Pertandingan pertama aku masuk waktu sekolah rendah ialah Pertandingan Bercerita Tilawah Al Quran..Pergh!!! segan sangat sb antara budak paling muda wakil sekolah.

Tapi bukan tu yang aku nak cerita, aku just nak recall apa yang aku join yang melibatkan sekolah rendah aku. Berlaku 12 May 2011 klu x silap, aku n the Gang buat BBQ kat umah kimi. Semua mai waktu tu..actually x la semua sngat tapi memuaskan la..(^_^). 
Ni la yang hadir waktu tu, memang la x ramai pon tapi agak ramai compared to kosong
 Dah lama x jumpa, cangak lagi..sembang trus. Waktu nie mak aku tolong masakkan bihun singapore, MANTAP habis. Pakat-pakat bawak makanan..Alia bawak caramel tapi aku bihun ak tu share 3 orang ( Aku,Yed n Abd Rahman).

Besar kan umah Kimi..hehehe

Ni gambar ak dengan BFF ak ,merangkap pelepas nafsu marah ak,hahahaha. Tapi dia jugak yang menyejukkan ak waktu ak marah. Thanks Abd Rahman. Umah dia dekat ja ngan umah ak, sb tu kami selalu pergi mana-mana sekali.

Tapi, ada peristiwa yang agak best waktu reunion tu. Masa dok nyalakan bara api, ada idea yang sngat bernas (tuangkan petrol trus). Firstly x ramai yang yakin tapi aku trus g ambil minyak tu n tuang. Ambik kau!!! Api menyambar tangan,nasib x melecur tapi kesian KIMI..hancur meja dia..SORRY (*_*')

Dari kiri (KIMI, QAID, RAMON, AK, YED, THAQIF, PAK LOQ N AKMAL)
Ni gambar Aqilah n Adik ke Kak entah..confuse  ak kembar ni. And teruna sorang tu  BFF ak gak, Thaqif..

So yang tu ja kot yang aku bleh share dengan reunion kami nie. Tapi aku paling tertarik n pelik ngan gambar nie..heheh. Actually gambar kawan aku yang teringin nak jadi artis..hehehe
( Dedicated to Alia *****).


so pernah x korang buat something yang menakutkan orang lain sewaktu reunion or gather sesama korang??bleh la share dgn comment isu ni..Ramai2 kita kongsi..aku pon tau juga..See u (@_@)


No comments:

Post a Comment